Hemma

Vi blev utskrivna lite över tre igår!
Skönt va det!
Men jag började känna mig dålig å fick en jobbig hosta som gjorde så ont i mellangärdet plus att det blev trångt i luftrören!
Det hat suttit i hela natten å sitter i än!
Sjukt jobbigt att både andas å hosta!
Känns som om jag ska hosta upp mina lungor!
Fick tid på vårdcentralen kl 11.15 så kommer jag få inhalation och förhoppningsvis ngt slemlösande utskrivet!
Jag undrar hur lillasyster mår där inne!
Hon rör sig å så som vanligt men ändå, jag hostar å bölar å sitter typ bara på röven hela tiden!
Mitt bs e förhöjt tack vare infektionen i kroppen så jag hoppas inte det påverkar henne!

Linnea e sitt vanliga jag, fast hon e fortfarande lite trång i luftrören, men hon inhaleras var 3e timme så det släpper väl snart!
Hon har fått en blåsa mellan överläppen och näsan, hoppas det bara e en förkylningsblåsa och inte en svinkoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0