God kväll

Sitter här i min fåtölj med fötterna i fotbad! Det både bubblar å vibrerar!
Gud va skönt!
Behövs för mina stackars fötter som såg ut som trollfötter igår!

Vi firade som sagt jul hos mina föräldrar igår! Det va jättemysigt och lika kul som alltid!
Vi började med glögg för att sen sätta oss å äta julmat!
Efter maten pausa vi en stund, sen dansa vi runt granen!
Sen kom tomten med massa klappar till barnen å även några till oss vuxna!
Linnea fick så mkt paket att jag redan glömt hälften!
Kommer några bilder på lite av paketen sen!
Jag fick ett fotbad av Micke och en dator och vågtång av mig själv :P.
Av mina föräldrar fick jag och Micke 500:- på Ikea! Precis vad vi behöver!
Vi måste köpa nytt v-rumsbord då det va har e så slitet!
Efter paketöppningen å lek somnade barnen å vi satte igång med julklappsspelet!
Alltid krig å fula ord, men så himla roligt!

Idag har vi lekt med nästan alla julklappar Linnea fick!
Bara lite pussel kvar som jag faktiskt tänkte spara tills jag ligger på bb så hon kan pyssla lite!

Nu ska jag pilla med min nya dator å installera allt jag behöver (Sims bla).

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1846228/images/2012/pic_50db45f9e087c35c82fee6d5.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1846228/images/2012/pic_50db45f9ddf2b32d2500657e.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1846228/images/2012/pic_50db46029606ee5a9dd6fa62.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0