God Jul

Vill passa på att önska alla en God Jul!
Hoppas ni får en mysig dag med nära å kära!
Vi ska fira hos oss idag tillsammans med Mickes mamma, hans syskon å deras respektive!
Blir ingen julmat idag utan den sparar vi till imorgon!
Så vi ska bjuda på köttbullar, svärmors brunsås och potatis!

De flesta julklappar ska vi ta med till mina päron imorgon för dit kommer tomten, det gör han inte idag! Men det märker inte Linnea å Anton!

Igår var vi hos svärfar å hans fru!
Vi åt gott och spelade Bingo lotto!
Jag vann 100kr.
Linnea busade å va lagom störig under bingot!
Men det gick bra ändå!

Drömde om förlossningen igen!
Denna gången skulle jag föda hemma hos en kompis, i deras källare!
E så nyfiken på om det startar av sig själv eller inte!
Känner av förvärkarna mer å mer å igårkväll blev jag lite nervös när värken började i magen å tog sig bak i ryggen!
Tur det släppte!
Kom när du vill lilla bebis men ABSOLUT INTE i slutet av december!

Snart dax för en god Julfrulle med tända ljus och goda pålägg!

Än en gång!
God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0