Fungerar

Wow! Till sist fungerar blogg.se appen igen!
Därför har jag inte kunnat blogga så mycket!
Men nu verkar det funka!

Micke jobbar kväll!
Men kvällen har flutit på här hemma!
Sessan e ren å ligger i sover iaf! Huvudsaken! Sen allt annat e skitsamma!
Men jag har ändå diskat och packat in paketen till julklappsspelet!
Har fortfarande 2 kvar att köpa!
Men det tar jag sen!

Köpte mig ett pannband idag för endast 30kr! Hatar att ha mössa när jag har uppsatt hår, så ett pannband blir bra!
Å så blev det en Bamsetröja, mjukisbyxor och Hello Kittyklämmor till min lilla dam!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med julmust å vaniljdrömmar å längta efter min man <3


Kommentarer
Postat av: Milo

Så fina bilder :) .. Sånt pannband har Miranda med , köpte det för nog 2 år sedan nu tror jag på Lindex :P

2012-12-12 @ 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0