Farmor <3

Min farmor har farit ut å in från sjukhuset många många ggr det senaste halvåret!
Det som börja med en benfraktur har nu eskalerat och har bara gått nedför!
Den senaste veckan har inte alls varit bra och fick idag veta att det snart e slut!
Snart flyger en ängel till himlen och lämnar denna värld!

Önskar att jag hade hälsat på henne nu när hon legat inne, men aldrig fått tummarna loss!
Nu e det försent!
Pappa tycker vi ska bevara minnet av henne, hur hon var och såg ut!
Vilket jag vill! Men jag har så dåligt samvete nu :(!

Älskade fina farmor med en sådan kämparglöd och styrka! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Beklagar verkligen!!=(
Tror att många tyvärr är dåliga på att hälsa på sina äldre, men det är ju det här med tid..tiden som inte finns och orken.

Du får istället tänka på alla glada o fina stunder som ni haft tillsammans!=)

Kram till dig och din familj

2012-12-08 @ 10:13:59
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Milo

Jag beklagar sorgen , kram till er !

2012-12-09 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0