Bm, ul & flöde

Blev riktigt besviken på ul'et!
Tio minuter sen va hon och vi fick endast så lillasyster i 15 minuter!
Hon sa att hon inte kunde ta ngn bild för att bebisar ofta e för stora i denna veckan! FETLÖGN!
Vi fick både vanliga bilder och 3D-bilder på Linnea!
Hon "lyckades" ta en bild som va helt svart med svaga konturer av profilen!
Känns lika bra att kasta den!
Men huvudsaken e att allt står bra till med lillan! Hon låg bara -3% denna gången!
Hon ligger med huvudet ner å rumpan långt upp i magen!
Hon har nu intagit startposition men e såklart ruckbar!

Flödesmätningen gick bra!
Både mina och navelsträngens kärl ser fina ut!
Hon ville inte ligga stilla under flödet och sparka å boxa som aldrig förr!

Hos bm lyssna vi på hjärtat å det låg idag på 145!
Sf tyckte hon va onödigt eftersom bebisen e normalstor (1900g)!
Hade både äggvita å blod i urinen (såklart) så hon skulle skicka iväg ett rör direkt!
Antagligen uvi igen!
Skrattretande att jag drabbas av allt!
Har inte gått upp något sen sist jag var där :))!

Vi hann inte prata så mkt om förlossningen då den bm jag skulle träffa va sjuk och hon jag va hos inte hade så mkt tid!
Vi sa iaf att jag skulle fundera på förslaget att vänta in värkarna å den vanliga förlossningen och sätta ett datum för planerat snitt (bf) OM inte förlossningen börjat innan bf så görs ert snitt!
Ska ändå prata med en bm nästa vecka för att gå igenom mina tankar ordentligt!
Sen ska jag träffa läkaren den 20de för att bestämma!

Var på vc imorse för att få svar på proverna!
Det va ingen lunginflammation tack å lov! Bara en rejäl förkylning med astma!
Kommer få gå på kontroll i vår för att se vilken sorts astma jag har!

Har ni hört talas om att män kan ha PMS-besvär?
Jodå, min man har nig mens nu!
Blir irriterad bara jag tittar på honom för han hänger läpp å ryter åt allt!
E inte alls roligt att ha honom hemma!
Iaf har jag bokat biljetter till Paranormal Activity 4 ikväll och innan det ska vi äta på Mongolian Bbq!
Detta för att göra honom glad och för att passa på å va helt barnlediga en sista gång! Linnea ska sova hos mina föräldrar! Pappa jobbar dock, så det blir mormor och Linneamys!
Iaf så börja han gnälla om att han skulle ju minsann träna på fredag (idag) och gör han inte det så kommer han känna sig som ett fläskberg å bla bla bla!
Come on!!
En mysig kväll med sin fästmö kan man väl undvara?
Vi ska iaf genomföra kvällen har vi bestämt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0