33+6 Sammandragningar

Då var de tillbaks!
Smärtfria men så jobbiga när de kommer så pass ofta!
Behöver inte göra mer än andas så kommer de!
Jaja, så länge de inte gör ont!

Igår kväll mådde jag så himla illa så jag kunde inte äta middag!
Har mått illa vid middagstid innan, men har kunnat äta som vanligt, men igår var det extremt!
Jag drack massa saft istället och illamåendet släppte efter ett tag!
Jag somnade redan klockan nio!

Jag har hunnit städa lite å även satt ihop å bäddat lillasysters säng!
Så nu e det bara kläderna som ska tvättas också!
Och från å med 1 januari e hon välkommen!

Imorgon ska jag till bm och träffa läkaren för förlossningsplanen!

Nu vill jag veta om ni tror hon kommer innan bf (datum) eller om hon stannar inne till det ev snittet, samt vad ni tror hon kan komma att väga!?

På tul 1 (v29) vägde hon ca 800g, låg på -14% och beräknades väga 3100g vid födsel!
På tul 2 (v32) vägde Hon ca 1900g å låg på -3%!
Linnea vägde 3250g när hon föddes 12 dagar över tiden!


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag tror hon kommer den 26:e januari , 51 lång och väger 3700

2012-12-19 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0