33+4

Idag vakna Linnea vid sju!
Hon har fått för sig att sitta i sin säng å skrika när hon vaknat!
Ok, imorse stod hennes garderobsdörr öppen, så antar att hon blev lite rädd av det, för hon pekade på den när jag kom för att hämta henne!
Sen såg vi julkalendern å jag somna om!
8.20 vakna jag av en mysig klapp på min kind och det blev plötsligt bråttom!
Men vi var i tid till fsk och Linnea va glad å gick snabbt in till en av favoritfröknarna!
Efter lämningen va det dax för blodprov a la sköldkörteln! Blivit så van vid alla sprutor nu så jag tom kan titta när de sticker mig!
Lite obehagligt e det men inte som innan då jag alltid blev svimfärdig!

Sen blev det hem å äta frukost å kolla på DHW!
Å sen bara vilat hela dagen!
Kollat på förlossningsfilmer å så!
Har även skrivit min å Mickes lista inför förlossningen!
Lillasysters väska e redan klar!
Bara kläderna som ska tvättas!
Har även börjat på en filmlista! Eftersom jag ska få antibiotika innan lillasyster kommer ut så har man en del dödtid!
Å om vattnet går innan värkarna kommer det ta ännu längre tid! Så filmer ska laddas ner så vi har ngt att göra än att titta på varandra!

E så glad att min mamma ska med denna gången! Känner att jag behöver hennes stöd och vet om att hon e den bästa stöttepelaren i den situationen!
Sen vill jag självklart ge henne äran att få vara med på sin enda dotters förlossning!
Vi har bara lite problem med hur vi ska lösa det med Linnea!
E min pappa ledig så e det inga problem, då kan han nog komma hit! Vet att Linnea hade uppskattat en heldag med endast morfar!
Vi har ju nära till både Mickes pappa å hans syster, men e lite rädd för hur Linnea reagerat om hon vaknat och någon av de var här och vi var borta!
Just för att hon inte träffat de så mycket som mina föräldrar!
Sen har vi ju Mickes mamma också!
Och henne vet jag att linne känner sig trygg med!
Ja, det e ngt jag och micke får diskutera!
Det e så svårt att inte kunna planera!
Blir det planerat snitt e det ju så mycket lättare, men det kan ju alltid starta innan!
Vi får se helt enkelt!

Igår va vi ju på kalas hos Anton!
Han har blivit så stor å helt underbar!
Ja underbar har han alltid varit!
Anton, Linnéa å Chelsea busade med alla ballonger å hade så roligt!
Kul att det blir fler å fler barn på kalasen! Nästa år e de minst 4 barn!

Nu somna Linnea på soffan så får ta å väcka henne!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja det är lite annorlunda med andra barnet, då man måste ha barnvakt åt första och man vet aldrig när o var det sätter igång=)

Kram

2012-12-18 @ 22:28:09
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0