33+3

Det va inga riktiga värkar! De försvann tack å lov och har känt mig nästan som vanligt igen!
Lite lätt mensvärk emellanåt men som försvinner igen!
Hon får helst stanna inne året ut, sen e hon välkommen när som helst!
Fast den 25/1 ska min farmor begravas och jag vill vara där då! Men det e inget som kan kontrolleras!

Idag ska vi på kalas!
Min brorson blir 2 år! Sinnes!
Var tar tiden vägen?
Om lite mer än en månad blir Linnea 3!
Kan inte förstå det! Min lilla bebis!

Iaf så ska vi först upp till Stortorget i Malmö, De himmelsblå skulle visst dit och göra ngt i "Musikhjälpen"!
Och så ska vi hälsa på Tomten och köpa julklapp till Mickes systerson!
Vi får se hur mkt vi hinner innan kalaset!

Ska snart duka för adventsfrukost framför tvn!
Så jag kan se julkalendern samtidigt!
Jag har fastnat!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0