32+5

Ynka 50 dagar kvar!
Om 200 dagar gått snabbt så tror jag dessa 50 också gör det!
Det e mycket att stå i nu den sista tiden!

Imorgon ska jag till bm och prata om kommande förlossning!
På torsdag morgon e det luciafirande på dagis!
På fredag ska vi till Öronläkare i Eslöv (!)
På lördag kommer mina föräldrar å Mickes pappa och fru på glögg och så!
Söndag e det kalas för Anton som fyller 2 år den 19de!
Sen har jag inget (vad jag minns) förrän den 20de då jag ska träffa läkare för att göra upp min förlossningsplan!
Vilket jag kommer stå på mig om naturlig förlossning fram tom 30/1 om inget hänt får det bli snitt den 30!
Sen e det ju jul och nyår och jag har mannen hemma till den 7/1 å då börjar Linnea på ny avdelning på fsk!
Sen fyller ju Linnea 3 den 21/1! Men det blir inget kalas förrän efter lillasyster kommit! Det blir för jobbigt för min stackars kropp!
Sen e det inväntning av Lillasysters ankomst!
Åh vad jag längtar!
Vill så gärna plocka upp sängen och bädda den NU!
Nej, jag får hålla mig någon vecka till!

Köpte en ny skötväska igår!
Eller ja, det e en vanlig axelremsväska från Stadium, men har haft en sån till Linnea å e supernöjd med den så därför blev det en likadan!
Längtar efter att få packa den med bebiskläder mm inför förlossningen!
Jag får väl ha en säck med mina saker! Hade så mkt saker med mig sist så det va sjukt!
Men då hade jag ju blöjor till Linnéa med mig också och kläder till henne osv! Vilket visade sig vara totalt meningslöst eftersom hon låg på neo i 2 veckor!
Jaja, samma sak ska inte hända igen, och jag SKA ha upp min kladdiga bebis på bröstet! Så e det bara!
Om jag så ska käka 2 kilo jalapenos för att få igång förlossningen!

Linnea har redan slocknat här på soffan!
Hon börja gnälla redan på dagis om att hon va trött å ville ha nappen!
Och när vi kom hem nickade hon till ett par ggr i soffan, men jag lyckades hålla henne vaken genom middag och bad!
Men nu orkade inte hennes ögon hålla sig öppna mer!
Söta barn!

Jag ska plocka undan och stryka Lucialinnet så jag slipper det imorgon!


Kommentarer
Postat av: Milo

Det kommer gå fint ska du se vännen , jag håller alla tummar och tår korsade för dig :)

2012-12-12 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0