31+5 & julpynt

Lillasyster har varit rätt vild de senaste 2 dagarna! Hon tror nog att hon tar mindre plats än vad hon gör!
Gissar på att hon ligger på plus nu och inte minus 14% längre!
Har haft mycket högre blodsocker dessa dagar jag mått som en skit!
Det känns bättre med andningen å även förkylningen!
Dock e jag inte bra men iaf bättre!

Linnea har fått fnatt å har verkligen öronen fulla av knäck!
Hon lyssnar inte ett skit på vad man säger!
Sa till henne att inte stå i fåtöljen , 1 minut senare dunsar hon ner i golvet!
Åh tack gode Gud att hon e frisk å ska till fsk imorgon!
Jag har fått delegera personalen om hur de ska använda inhalatorn som hon kommer behöva kl 13.
Men det kommer nog gå bra!
Själv ska jag på återbesök hos läkaren imorgon kl 9!
De ville ha extra koll på mig eftersom jag e gravid!
Kände mig konstig i gravidmagen igår efter jag inhalerat ventolinet!
Ungefär som när mina värkar startade med Linnea, men det va nog bara några tillfälliga (för)värkar för de gick över sen mot kvällen!

Idag var vi å köpte lite mer julsaker å även ett Lucialinne och julklänning till Linnea!
Så nu står granen så fin med massa klappar under (dock ingen till mig :( ).

Gjorde apelsiner med nejlikor i innan å hängde upp i v-rummet!
Fast mitt lukt- och smaksinne e som bortblåst så luktade jag faktiskt apelsinerna :)!
De luktar jul om något :)!
Sen satte vi upp "bokhyllan" i Linnéas rum och jag röjde och gjorde fint!

Nu sover Sessan å vi myser i vårt juliga hem!


Kommentarer
Postat av: Milo

Krya på er ! .. Så juligt ni har det , mysigt :)

2012-12-04 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0