2012

Jaha?
Hur ska man nu sammanfatta detta året?
Januari blev Linnea 2 år och på hennes födelsedag kom snön som försvann lika snabbt!
I April (på min födelsedag) åkte vi, mina föräldrar å syskon + respektive och barn till Skånes djurpark som va en besvikelse för mig men Linnea älskade det!
I våras slutade dessutom Linnea med middagsvilan!
Den 13 Maj plussade jag efter vårt första försök och lyckan va stor!
Några veckor senare började jag känna smärta i ryggen och ytterligare några veckor senare blev jag sjukskriven 50%.
På semestern åkte vi till Åhus någon dag och en runda till Köpenhamns Zoo!
Efter semestern har jag varit sjukskriven 100%.
I augusti dog Mickes morfar och någon vecka senare var det begravning!
I september fick vi veta att vi väntar ännu en liten tjej!
Hösten tickade iväg i raketfart och december kom!
Den 7de december somnade min fina farmor in!
Julen var mysig med familjen men gick också för fort!
Å nu sitter jag här, Årets sista dag!
Höggravid med endast 30 dagar till bf!
Året har gått väldigt fort så jag hoppas nästa år går lite mer sakta!
Nu händer det GARANTERAT att jag blir 2barnsmamma i Januari och hur stort e inte det :)!
Ja, mer e inte planerat inför nästa år!

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder från året från mobilen då jag endast har bilder från oktober i den!
Så det kommer en bildbomb inom kort!

Dax att fightas med mina förvärkar!

Ha ett gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0