What?

Har jag inte bloggat på så länge? Dax att sätta eld i röven! E idag inne i v 14+6, alltså vecka 15! Imorron e det dax för vecka 16 å denna sista veckan här har verkligen sprungit iväg!! Semestern har varit underbar å vi har hunnit med ett å annat! Vi var husvakt åt mina föräldrar ett par dagar, sen åkte vi till Åhus en dag! En dag va vi i Helsingborg å Helsingör! Vi Har varit i Tomelilla, Sjöbomarknad, Köpenhamns Zoo och så har vi shoppat! Imorron ska jag till läkaren 8.30 för att förhoppningsvis bli halvtidssjukskriven, klockan 9.45 ska jag va hos sjukgymnasten å lämna tillbaks Tensen som sök apröv! Fungerar inte ett skit! Får se om hon knådar mig och vad vi bestämmer! På kvällen ska vi grilla hos mina päron med mina syskon å deras respektive! Tänk att min lilla lillebror ska bli sambo.. Så sjukt! Lilla lilla Sniffen! Sitter just nu på bussen hem! Har fikat med Emma på Entré! Fick den konstigaste känningen av lågt bs, domningar i läpparna å tungan! Har aldrig varit med om ngt sådant förr haha! Brukar va de klassiska skakningarna som jag känner av! Jaja, tur det inte var en allergisk chock som vi först misstänkte! Har iaf stor skönt (Jepp skönt) att få vara utan Linnéa å Micke en stund! Vi har träffats 24/7 i 3 veckor nu och jag behövde andas lite innan allvaret börjar igen! Tror mig ha känt fler små fisksprattel de senaste dagarna :)! Nu e jag strax hemma! Ska förbereda för min kräfkväll jag ska ha med mig själv ikväll! Ska bli så sjukt gott med kräftor, vitlöksbröd och sallad... Dreglar när jag tänker på det! Ska försöka slänga in en bild på magen imorron, kastar in en nu från 14+0. Hej


Kommentarer
Postat av: Pillan

De senaste månaderna har jag också fått samma symtom vid lågt blodsocker. Stickningar och domningar i läppar och mun, riktigt obehagligt är det.

2012-08-02 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0