Vecka 19 (18+0)

EN vecka kvar till RUL!!
Ja nu vid denna tiden e vi klara med ultraljudet och e hos Bm!
Då vet vi om allt e bra med vår bebis <3.
Guud vad jag längtar!!

Var hemma med en förkyld å hostig Linnéa igår!
Så vi va hemma å mös å lekte hela dagen!
Hon e lika överenergisk fast hon har feber, halsfluss, ja you name it!
Så igår blev jag utan vila, men klarade mig ändå!
Idag e jag ledig från jobb å Micke slutar elva!
Halv två ska vi på begravning!
Har bara varit på en innan å den va hemsk!
Det va när min "morfar" dog!
Vi var ofta hemma hos mormor å Kalle, så vi stod honom nära!
Att se min mormor så ledsen å rödgråten va det värsta!
Vi ylade ikapp i kapellet, mormor å jag!
Jag klarade av likvakan hos Mickes mormor så bra å jag hoppas det går lika bra nu!
Kände ju inte hans morfar, men att se denna sorg e hemskt!

Efter begravningen ska vi på hemligt äventyr!
Var får ni veta framöver!

Magen då!
Jodå det sprallas å sparkas på! Har nog bara känt en rörelse idag!
Men klockan e bara lite över tio så det kommer väl fler får jag hoppas!

Nä man får väl ta å börja göra vid sig så vi slipper slåss i badrummet när Micke kommer hem!

Bild på magen kommer snart!
Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Åhh så mysigt , snart dax för RUL ju !! :) .. Hoppas verkligen ni kan se vad som gömmer sig mellan bena så det inte är en envis rackare :P ..

Lycka till idag med alla dagens bestyr , begravningar är inget kul alls :( . Usch ! . Åhh nyfiken man blir nu när du skriver sååå , du måste berätta sen ju vad det är för äventyr ni varit på ;) .

Mysigt att lillen rör sig så pass ;) .. Ja du får se det som så att det är ju inte så konstigt om den lille inte rör sig hela tiden eftersom den är trots alls liten än och man känner inte av alla rörelserna så jättetydligt , men det kommer ju snart den tiden när du känner hela tiden :) ..

kram

2012-08-24 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0