Skulle varit 19+0 men blir 18+1

Var på ul idag!
Var så himla nervös å vakna 4 halv fem imorse å kunde inte somna om!
Somna vid sex igen å strax därefter vakna Linnéa!
Så jag e rätt trött nu å längtar efter sängen ikväll!

Allt gick bra på ultraljudet å den lill* hade 2 händer å 2 fötter!
Vi fick inte veta könet för den ville inte visa sig, men ska på ul för undersökning av hjärtat om 2-3 veckor så då ska vi se om den vill visa sig!
Typiskt! Vi som var Såå nyfikna :P.
Dagen D blev flyttad till 30/1 så vi får vänta några extra dagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis än en gång =) .. Visst är det typsiskt när man vill se :( .. Den enda gången vi ej fått se vad med Miranda men om man utgår från hur UL såg ut då så är det ett under att dom ens såg det haha , det har sån skillnad på ultraljuden idag dessutom får man se sin bebis på en platt tv med hd , med Miranda fick se på en gammal Tjocktv och det var så kornig bild :( . Med Keane såg vi att det var en pojke för vi såg pungen flera gånger när hon kolla bena osv , samma sak denna gången med pungen . Men vi fråga såklart ändå så man fick det garanterat haha .. Hoppas ni kan se på nästa UL , håller tummarna :)

2012-09-01 @ 08:13:03
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

upsi , glömde mitt namn i kommentaren ..men du förstår nog att det var jag haha

2012-09-01 @ 08:13:38
Postat av: Zazz

Du är beräknad till min födelsedag :) Coolt.. gick du över tiden med Linnea ?? /Zazz

2012-09-19 @ 12:24:55
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0