End of time

Hade preciiiis kommit hem å skulle lägga mig ner å vila på soffan igår, när Micke ringde å sa att hans morfar precis hade dött..
Så Micke kom å hämta mig så körde vi hem till hans morföräldrar där Mickes mamma och alla hennes syskon var!
Morfarn låg så fridfullt i sängen med knutna händer och såg verkligen ut att sova gott!
Har aldrig varit på likvaka innan och tyckte (trotts sorgen) att det var lite spännande att se hur Katoliker gör när
Någon dött!
Det kom en präst från den katolska kyrkan å läste böner och tackade morfadern för denna tiden!
Jag har bara träffat honom en gång så jag kände inte honom, men ville vara där för Mickes skull!
Trodde jag skulle lipa som ett barn pga alla hormoner som snurrar i kroppen, men jag klarade mig!
Kände mig ovanligt stark och jag hoppas Micke tyckte om att jag följde med och kramade honom och höll hans hand!
Hemskt när folk dör i ens närhet, släkt å vänner!

Lill*n va vild å sprattlade å sparkade på igår hela dagen! E så himla mysigt när man känner hur den rör sig!

Idag e vi lediga, Linnea å jag!
Vi har myst länge i sängen, ätit frukost, diskat, bäddat, plockat undan, badat å nu sitter vi och kollar på Bullerbyn!
Måste ut å promenera lite idag!
Jag småäter hela tiden bär jag e hemma, fast jag äter ordentligt med frukost, lunch och middag och så ngt mellanmål!

Lite mer än tre veckor, sen har jag minsann gått halva tiden!
Veckorna rusar iväg, så snart e det Januari :)!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Hold your horses , kan jag få "min" månad först hahaha :) ... Visst går tiden snabbt , sjukt fort ! . Förstår att du verkligen räknar ner när du mått som du gjort denna gången :/ ... Hur är fogarna nu ?

2012-08-14 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0