18+2

Varför ska jag va så mottaglig av alla bakterier?
Jag e riktigt förkyld, näsan rinner non stop! Pallar inte ha andnöd hela tiden!

Vårt hemliga äventyr var en kryssning mellan Trelleborg och Travemünde från fredag kväll till Lördag kväll!
Vi stannade på båten hela tiden!
Vi startade fredagskvällen med buffé! Vi åt å åt å åt!
Förrätt, huvudrätt och efterrätt!
Sjukt gott! Gratis dricka å hur mkt man ville!
Blev en alkoholfri öl och ungefär 5 glas cola light för mig :)!
Efter middagen gick vi runt å inspekterade båten! Shoppen, Vegasrummet, panoramabaren osv!
Det fanns även en biosalong, men dit in gick vi aldrig!
Vi gick å la oss i tid å kollade på en film i hytten, frukostbuffén skulle serveras mellan kl 6 och 7.30.
Sov inte alls bra den natten!
6.30 väckte de oss i högtalarna!
Efter frukosten gick vi till hytten å duscha å gjorde vid oss för en promenad på båten! Eftersom båten då lagt till i Travemünde så var vi ensamma på båten å det va tråkigt, så vi gick å vila en stund!
Vid ett serverades det lunchbuffé å där va såklart vi å tryckte mer i huvet!
Sen tog Micke ett dopp i bubbelpoolen ( jag ville inte koka den lill*, så jag lät bli) medan jag satt å läste tidningen!
Ja, sen gjorde vi inte mkt mer utan tog det lugnt å njöt av friden!
Var så mysigt (och lite rastlöst) att bara vara!
Ska lätt göra om det när jag kan dricka gratis öl till buffén :)!

Har känt bebis flera ggr utanpå magen idag :)! Den har varit vild å kickboxat hela dagen!

Ska hjälpa Micke med en envis Linnéa som vägrar somna idag :(


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Tyvärr så blir man lättare sjuk som gravid och har svårare att göra sig av med viruset :( ... Krya på dej! ..


Åhh låter supermysigt att göra en sån tur och retur kryss bara ni två :) ..

2012-08-27 @ 06:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0