17+4 å sinnessjuk huvudvärk

Trodde huvudet skulle explodera på mig imorse!
Måste vara detta fruktansvärda vädret som gjorde det!
Klarar inte av när det e så varmt!
Svettades till och med mellan fingrarna!
Ja man har väl lagt på sig många kilo och det gör det lättare att svettas..
Idag har det varit lite mildare med ändå svettigt!
E så glad att vi köpte en golvfläkt förra sommaren! My BFF <3!

Nästa fredag e det dax för RUL!
Hur spännande å nervöst e inte det!?
Som sagt så vet jag att lill*n lever för den e vild å totalt galen emellanåt, nu har den nog rejvfest där inne! Sparkar å slåss! Myyysigt!
Men vad som helst kan hända å i vilken form den e i vet vi inte!
Vet inte om jag klarat av en graviditet till, börjar bli lite för påfrestande med alla bs-kontroller å vissa lite högre bs!
Läkaren sa ju att det inte e mkt större risk för missbildningar om inte HbA1c (långtidssockret) ligger upp mot 100.
MEN ÄNDÅ!!
Jaja, kan inte göra mer än mitt bästa!
Kunde kanske dra ner lite på alla kakor å sötsaker jag stoppar i mig! Kan iaf inte få mer diabetes än vad jag redan har.. Eller!
Har ju redan typ 1 men en släng av typ 2 (pga min övervikt)!

Kan inte svara på kommentarer i mobilen så lovar att svara på de när jag sitter framför datorn!

Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Visst är det imponerande , jag svettas tom i hårbotten nu i denna hettan ! haha ... Fast jag tror inte det spelar nån roll om man är smal eller tjock nu faktiskt , haha ! . Saken är den att oavsett om man gått upp en del så svettas man mer som gravid , dessutom tycker jag inte det ser ut som du gått upp så mycket i vikt , ser mest mage på dina bilder :)

Du ska se att pärlan mår kanon där inne , förstår din oro och dina tankar , det är fullt normalt att känna sig lite orolig och det hör nog till ! . Jag tycker det är dööö spännande med ditt ul jag med haha , såå mysigt ;) ..Vill också på UL igen ju ! ;)

Hoppas ditt huvud känns bättre snart , mycket möjligt det är vädret , det ligger helt klart åska i luften och har nog gjort några dagar nu , jag känner också av det lite väderskalle :/ ...



kram

2012-08-22 @ 15:12:12
Postat av: Zazz

jag har börjat följa din blogg, och jag tycker du skriver bra och de är roligt att följa dig.. Jag är själv gravid en eller två veckor efter dig i dag den 19 Sep är jag i vecka 19+0.. Forsätter gärna hänga här om jag får /Zazz

2012-09-19 @ 12:19:04
URL: http://ensammorsamedadhd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0