17+2

Fanken vad vaaaarmt!
Hade varit skönt att fylla badkaret med isbitar å slänga mig där!
Har inte haft några problem innan, men nu sen jag kom tillbaks till jobb efter semestern svettas jag bara av att göra frukost eller ta på ett par stödstrumpor!
På tal om stödstrumpor så kommer jag nog snart behöva köpa mig ett par!
Får så ont i fötterna efter en liten kort stunds promenad!

Jag når inte längre ner till fötterna, eller ja jag kommer in ner, magen e ivägen!
Nä. Denna graviditeten e fan inte rolig!
Vi kom inte utanför dörrarna här hemma igår innan ryggen värkte som in i helvete! Jag undrar hur länge det dröjer innan läkaren ger mig ett par kryckor :(.

Idag har vi varit en sväng på Ikea!
Skulle ha såna v-formade hyllor till Linnéas böcker, men de röda va slut å ville inte ha blåa eller gröna!
Så vi kom därifrån med en ny stekspade och nya klädhängare!
När vi kom hem la jag mig å vila medan Micke å Linnéa gick ut å lekte!
När de kom hem gjorde jag chokladbollar och drömmar!
Ska bli gott med det ikväll :)!
Vilket kakmonster jag har blivit!

Klumpiga som vi e så har vi råkat lära Linnéa svära! Glömmer hela tiden att hon faktiskt tar in allt man säger, å tjuvlyssnar hela tiden!
Här om dagen när hon gungade hemma hos mina föräldrar så slog gungan över så hon hängde upp å ner, hon blev ju rädd såklart, efter sa hon "Jävla gunga"!
Hoppas verkligen att hon inte går runt å svär på dagis! Gud vad pinsamt!
Så svordomsburken får snart inhandlas!

Oj vad sugen jag blev på en BigMac! Mmmmm!
Hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin mage du har!! Ska ni ta reda på vad det blir?;)

2012-08-19 @ 22:02:23
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vilken otur du tycks haft denna graviditeten :( .. Fått alla åkommor där finns och tidigt med :( , jag lider verkligen med dej för jag vet precis hur det är , hade det så med Miranda nämligen .

Man får vara kakmonster när man är gravid haha , Hade också mer än gärna ätit massa kakor men jag vet hur svårt jag har att gå ner sen och jag e så less på att banta så jag håller mig i skinnet , men såklart unnar jag mig det gör jag för fasen hehe ;)

Såå fin du är, jättegullig mage ;) ... Snart UL , spännande att se vad som gömmer sig i magen ;)

2012-08-20 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0