16+2

Trots jag jobbat så få timmar i helgen så e jag så trött!
Antar att jag e inne i en trött period igen, eller så e jag bara lat nu!
Känner bebisen flera gånger om dagen men speciellt om jag ligger på ena sidan, det gillar den inte :P.
Har blivit mkt mer täppt i näsan de senaste dagarna å flåsar som en hund när jag går!
Känns som maginnehållet trycker på lungorna å det blir tungt att andas, fast jag vet att det e för tidigt för det, men det känns så iaf!

Mina fingrar e svullna å jag tror det snart e dax för att sätta ringarna i en länk runt halsen, får knappt av de!
Å magen e spänd så piercingen (?) får snart åka ut! Tog ut den i v 33-34 förra gången, blev tillsagd på ul då!

Har haft mina föräldrar å Anton hör på middag å fotboll idag!
Linnéa blir helt vild å galen när Anton e här!
Hon lyssnar inte för fem öre!
Vill slita av mig håret emellanåt!
MEN annars e hon rätt så duktig och sköter sig själv!
Vi har tagit bort vilan helt för att slippa slåss på kvällarna och det går bra, hon e lite gnällig på sen eftermiddag men det e hanterbart!
Hon pratar så det blöder ur våra öron! Munnen går i ett, i ett!
Kommer bara några få hittepå-ord annars förstår vi allt och hon berättar å frågar och vill "helpa daaj" med allt!
Fråga henne en dag om hon va nannig, "NEEJ, jag e TRÖTT" sa hon bestämt! Haha ja, får väl sluta med dessa barnord när jag pratar med henne!

Försökte slänga in en bild på magen igår, men det ville inte fungera med mobilen så jag försöker igen!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vad mysigt att du känner av bebisen :) .. Åhh är så nyfiken på vad som gömmer sig i din mage hehe :) ..

Snart dax för UL ju !! =)

Fin mage du har , som den växer ! =)

2012-08-12 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0