15+3

Oj vad det ska klagas hela tiden, men satan vad ont jag har! Har jobbat 4 timmar idag å har så ont i fogarna! Har ont när jag ligger ner i soffan ( vilket jag gör just nu), haltade hem från jobb! Vaaarför ska denna graviditet suga apröv? Vill ju njuta av denna tiden med... Jaja, har "bara" knappt 5 månader kvar så får bita ihop.. Annars gick det bra på jobb, bara sista timmen som smärtan börja komma smygandes! Måste lära mig hantera smärtan snart! Ska jävlar i det stå ut ikväll, för vi ska på middag hos Emma med familj! Tycker det e så simpelt att blogga från mobilen då jag aldrig använder datorn och surfplattan inte har blogg.se-appen, så ni får stå ut med mina sammahängande inlägg, tyvärr! Ska vila lite nu innan det e dax att sticka! Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Jag lider verkligen med dej att ha så ont som du har , vet bara hur jag haft det med Miranda och Keane och hade jävligt ont de första veckorna denna gången med , men mirakulöst försvann det efter v. 16-17 och sen börja jag må kanon och slapp allt värk . Min bm sa till mig att det sämsta man kan göra när man har så ont att är sitta och inte röra sig , vet det låter som någon form av tortyr men jag tror faktiskt det hjälpte mig att få bort mitt då jag gick hela tiden fram o tillbaka till dagis och sen promenader utöver det . Jag hoppas att det ger med sig lite för dig så du kan få njuta av din graviditet ( även om det goda såklart överväger det onda ) .

Har du fått tid för UL än ? =)

2012-08-07 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0