15+1

Allt gick som smort hos läkaren och sjukgymnasten igår! Efter läkaren undersökt mig sjukskrev hon mig 50%, tack å lov! Hade blivit knäpp av att jobba å ha så ont! Sjukgymnasten tryckte å knåda så jag hade väldigt ont sen på kvällen, har fortfarande ont! Kände massor med sprattel igår hos sjukgymnasten! Låg halvt på sidan så jag kände det väl! På morgonen innan vi stigit upp, vände jag mig från sidan till rygg å då spände sig livmodern å vi kunde tydligt känna den :)! Nu börjar det bli mer verkligt för varje dag! Idag e näst sista dagen tills allvaret börjar igen! Jag vill till Tosselilla men Micke e trött på att göra fler saker! Får väl se vad vi hittar på idag! Imorron ska vi iaf på match! Ska bli roooooligt! Här e en bild från igår! Magen har verkligen satt fart att växa nu! Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

skönt att du blev sjukskriven 50% iaf , bättre än inget alls och ger dig chans att vila lite extra ! ..

Vad mysigt att du börjat känna av lillen :) ..Visst blir det mycket mer verkligt då , åhh minns känslan själv :) .

Ja nu har den verkligen växt , ojoj :) Fin du är !

2012-08-04 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0