Som ett brev på posten

Jepp där kom den! Som ett brev på posten!
Känns ändå bra för nu kan vi sätta igång på riktigt :).
"Bara" ca 16 dagar till ÄL :P.
Så nu ska man införskaffa ett digitalt ägglossningstest med start om 2 veckor ca.
Så testet imorse va nog ett såkallat "spökstreck". Men det va så ljus så ljust så det kan likabra varit en synvilla ELLER såg jag det för jag ville så gärna se det hehe.

Nu ska jag göra mat som idag blir köttbullar å pommes! Det e allt jag orkar göra för jag e Såå trött och har ont i ryggen!

Linnéa sitter här bredvid å tjatar om sin älskling Boris som e hennes bästa vän på dagis. Hon säger att hon ska "leta Bodis imojon"!
"Mamma!....maaammaaa....MAAAAMMAAAA! Pappa På jobbet"!

Aaah det e härligt när hon pratar så man förstår istället för att mumla sina egna ord!

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Verkligen super tråkigt !!

Hejade faktiskt på er.

Men bättre lycka nästa månad.

Som sagt då blir det ett 2013 barn.

Hehe!! Bara att ligga i =)

Kram

2012-04-17 @ 19:18:44
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Nya tag ;) .. Lycka till!

2012-04-17 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0