Snart helg!

Ska bli skönt med helg!
Fick för mig igår att det va min tur att jobba helg! Men oj vad glad jag blev när jag kom på att jag e ledig denna helgen med :)!

Har varit helt underbart väder idag å jag har kunnat lägga jackan åt sidan på jobb. Det e gutt att gå in till tanterna utan att hålla på med jackor, vantar, mössor osv. Bara ta av skorna å kliva in :)!
Älskar solen å värmen.

Idag hämta jag Linnéa med cykeln. Hon blev så glad när jag sa att vi skulle cykla hem.
Hon som alltid tjatar efter sin napp när vi ska hem, sa inte ett ljud utan satt tyst å nöjd på cykeln.
När vi kom hem stekte jag raggmunk till oss å stekte bacon i ugnen.
Sen kollade vi en stund på Emil innan hon skulle borsta tänderna å hoppa i bingen!

Nu ligger jag i sängen å ska snart somna till filmen jag börja kolla på.

Saknar min lilla älskling, som dock bara ligger i rummet bredvid, men snart e det helg å jag ska pussa å krama henne massor, den lilla trotsungen <3.

Sussa sött!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0