Skallebank

Vaknade med värsta huvudvärken = 14.6 i bs.
Inte bra.
Ska aldrig mer äta digestivekex. Riktiga sockerbomber å har nu lärt mig.

Tiden e lååång just nu.
Men vill inte gå å testa till höger å vänster, utan kommer mensen så kommer den!
Blir inte gravid fortare för jag går runt å deppar varje månad.
Nope, jag ska leva på som vanligt (förutom stränga kontroller av bs).

Jag svimmar av denna 2-årstrotsen.
Herre min jesus så jobbig hon e (nästan) hela tiden.
Gnäll, pip, bits, rivs, slåss å säger NEEEEEEEEEEEEJ till allt.
Emellanåt vill jag bara dränka mig haha.
Jag får väl äta upp min egen skit, jag va tydligen exakt likadan när jag va liten.
Tydligen en liten kommandora.
Men det hoppas jag att jag vuxit ifrån för länge sen. Tycker inte mig vara en "bestämmare" utan mer en som tar tag i saker (vad gäller hitta på saker).
Undrar hur nästa barn blir!
Doria säger att pojkar e mkt lättare att ha å göra med. Hon har 3 pojkar å en flicka så hon vet nog va hon pratar om :).
Hoppas hon har rätt å att jag får en gosse. Självklart blir jag glad för vad som helst, bara pysen e frisk.

Både igår å idag var/e jag sjukt trött. Märkte det direkt igår när klockan ringde att huvudet kändes extra tungt å ögonen ville inte öppna sig.
Dock tror jag det e förkylningen som ligger innanför pannbenet som orsakar detta.
MEN ett annat "tecken" e att jag "håll" i tjejmagen från å till hela dagen, ibland sticker det till så jag viker mig.
Men det kan ju också va pms eller nåt.
Brösten gör mer ont nu än den senaste månaden...pms..
Ska sluta känna massa nu. Kroppen e rolig som gör en så förväntansfull, men plötsligt ropar den "LUUURAD" å så kommer mensen.. blää.

Någon som läser Hanna Widrigstedts (widerstedt) blogg?
OMG säger jag bara. Jag har fan inte ord för hur jävla blåst hon e.
Herregud.
Kollade på en videoblogg hon gjort där hon hade skrivit ett tal till sin blivande man.. herregud.. å så skulle hon rimma.. nej jag dör vilken jubelåsna.
Ful e hon så jag vill kräka å så förbannat självgod att jag vill dö.
Hatar verkligen såna personer som ser upp till sig själv så jävla mkt att de bara kan prata om sig själv och om hur jääävla bra de e.
Ok om man gör något som man verkligen e stolt över, men för helvete, SNÄLLA ÖVERDRIV INTE.
Hon snackade i en annan videoblogg om hur jävla bra "mobboffer" e för de finns och att folk får mobba de.
Att "det borde finnas ett mobboffer i varje klass". Jag vill bara skrynkla till hennes fula nylle och plantera en morot där. Förbannade människa! Skäms inte hennes föräldrar över henne?
Jag hade sagt upp all kontakt med den människan.

Sitter å planerar inför middagen som ska bli ngt med kassler.. men fan vad tråkigt det e att komma på mat.



Linda; Ja, iom att personer med diabetes har större risk att få stora barn så sätts man igång tidigare.

Nej nu får jag väl googla fram ngt gott.

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Av erfarenhet med både flicka och pojke så har jag inte märkt någon skillnad alls .. keane har varit mer gnällig än Miranda var och mer mammig , ska hela tiden vara där jag e och hänga i benen på mig . Han är också mega trotsig nu , skriker superhögt så fort han inte får som han vill och slås i ansikte och mot en överlag , kastar saker i golvet osv .. Fyyfan , men man får bita ihopa och andas haha ;) ...



Spännande , jag vet precis hur du menar ..Man FÖRSÖKER leva som vanligt men hur fan e det ens möjligt när man vill bara bli gravid och hoppas varje månad :P . Jag vet precis hur du känner nu , jag hoppas du får ett fint plus denna månaden ;)

2012-04-12 @ 15:26:40
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

när ska du testa föresten ? :)

2012-04-13 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0