Sjuk igen

Japp pang sa det bara så va Linnéa sjuk igen!
Hon har hostat i 2 dagar men sen har det inte varit mer, förrän igår då näsan börja rinna och inatt har hon vaknat flera ggr å varit ledsen. Näsan va så täppt på henne att hon tappa nappen hela tiden.
Nu ligger hon å sover och jag sitter i solen på balkongen å njuter av vårvärmen. Hoppas den stannar nu, har packat ner alla vinterkläder i källaren för nu vill jag ha vååååår!

Igår kväll städa vi i klädkammaren och nu har jag flyttat in min byrå där.
Där Min byrå stod ska vi ha ett litet barbord tänkte jag.

Älskar att ändra om hemma.
Blir så stolt över mig själv när jag blir nöjd!
Måste komma på en ny lösning på hur vi ska göra i Linnéas rum. Hon har så mkt saker att det alltid ser stökigt ut hur mkt man än städar.

Om 1 vecka har jag äntligen ÄL och bebisverkstaden e igång på riktigt!
Mitt socker ligger väl rätt så bra även om jag har toppar ibland, men har inte tid att ta mitt bs hela tiden på jobb. Vet inte hur jag ska fixa det.
Man märker att fler folk läser bloggen om det handlar om att man e gravid eller om ngt hemskt hänt.
Än en gång så e vi människor för skadeglada eller nyfikna.
Jag e likadan! Fast inte när det kommer till olycka. Då blir jag bara deprimerad. Men alltid vid bilolyckor eller ngt sånt så saktar folk in i motsatta körriktning för att kolla på skadade personer. Hörde en gång någon som sa att "man e så nyfiken på olyckor och skadade så man råglor, sen om där kommer ett huvud rullandes så blir man rädd å mår dåligt och ångrar att man tittade!" ja så e det ju.

Nej nu blev det lite kallt om armarna så jag får väl gå in å stryka vår/sommargardinerna!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0