OMG

Var uppe lite för länge igår märker jag. E sjukt trött!
Ovan på det vaknade Linnéa klockan sex! Så jag drog fram madrassen å la mig på hennes rum! Nu har vi ätit frukost, jag har städat köket, torkat av skåp å kyl/frys, bäddat våra sängar och nu tittar vi på Pippi för ovanlighetens skull...
När Sessan sovit middag så ska vi ut på promenad! Måste röra på mig annars kommer jag bli ännu mer lat än vad jag redan e! Å så slipper jag tänka på cigg hela tiden. Idag tänker jag sluta röka! Micke har lämnat två cigg till mig i nödfall, men vad e 2 jämfört med 10-15 st!!
Men det kommer bli så jobbigt på jobb! Man har ju sina rökrutiner där med kaffe å allt som hör till. Men jag måste tänka på Linnéa å kommande bebis. Tänker absolut INTE röka under nästa graviditet så min moderkaka va full av proppar! Inte undra på att Linnéa va i det skick hon va när hon kom ut! Fy vad dåligt samvete jag har för det! Jag visste att det va farligt men som vanligt så "händer det inte mig"....suck..
Blir en riktigt spännande graviditet med blodförtunnande och alla bskontroller!

Ikväll spelar Malmö, å jag hoppas det går bra för de även idag :)!

Nix nu ska jag städa lite till :)!

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vad duktig du är , det kommer gå fint ;) .. Ja la bara ciggen också och hade ingen hjälp utan för mig själv ville , har man bara motivationen så funkar allt ..heja heja ;) ... Uschh jaa jag har själv väldigt svårt för folk som röker , jag har starka åsikter mot de personerna men ja du har insett hur jäkla korkat det va och det är ett stort steg det du gör nu :) .. Håller fortfarande tummarna att mensen håller sig väck o inte kommer alls :P

2012-04-16 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0