Faaan

Ååh blir fett irriterad på att inte få tag på min diabetessköterska! Har ringt i 3 veckor nu för att jag behöver nya recept på hjälpmedel till bs-mätaren och nya kanyler till pennorna, som Apoteket slarvat bort!
Har fått använda de gamla kanylerna som jag sparat ifall det skulle krisa sig en dag (vilken tur jag spara de, de e inte använda utan jag fick en ny sort med kortare och smalare nål).
Får spel!

Idag e jag å Linnéa lediga.
Dagis e stängt å jag e ledig för jag ska jobba imorron!
Har en kort tur från 7-14.30. Sen har jag tagit ledigt på söndag för vi ska till Skånes djurpark med mina föräldrar, bröder deras respektiva och så Antoooon såklart!
Fyller ju år på söndag så jag tänkte att vi kunde göra något annorlunda och åka till djurparken istället för att va hemma å bjuda på kaffe å kaka.
Vi hade ändå tänkt åka dit en dag nu i vår så då passa jag på att komma med det förslaget!

Micke fyller år på Onsdag och min hjärna står helt still när jag försöker komma på ngt att köpa till honom.

Nu ska jag hoppa in i duschen medans lillan sover!

Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

Hoppas ni får det mysigt i skånes djurpark idag , stort grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0