Ensam

Ligger i sängen å kollar på Simpsons filmen. Det e lite småtrevlig faktiskt.

Har jobbat å e helt slut även om dagen var rätt lugn.
För jävla tråkigt att det ska blåsa så jäkla mkt i Malmö ALLTID!
Å självklart motvind vilket håll man än cyklar...

Tre månader till semestern. Ska bli najs! Fast vi ska bara ha 3 veckor detta året. Förhoppningsvis e jag ledig till jul detta året så jag kan spara lite semesterdagar. Hoppas på att jag e mammaledig nästa år :)!
E glad för att jag har ett jobb och att jag jobbar 100% men jag hade hellre varit miljonär så jag kunde vara hemma med Linnéa tills hon börjar skolan.

Nu börjar filmen igen!
Sov gott.
Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Jag förstår dej , med tanke på att jobben inte växer på träd så ska man vara glad när man har ett och dessutom fast så du har alltid en säkerthet . Jag hoppas jag kan få ett jobb sen när min mammaledighet är slut , jag vill inte gå hemma mer sen utan vill komma igång och tjäna mina egna pengar .Dessutom så finns inte ens ett hus på kartan nu med en inkomst , det är det lockar mest och ett hus ska vi ha nästa gång vi flyttar , blir inte fler lgh här inte ! :P ..

2012-04-19 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0