aptrött!

oh my, hade kunnat somna ståendes idag.
Va tvungen att vila en stund innan, men deckade och sov i över 2 timmar.
Hatar att sova på dagen för jag blir så sjukt seg, men nu e jag bara trött å mår lite illa.
(Brukar må illa efter att ha sovit på dagen)

OM jag nu har en liten böna i magen, så e jag idag i v 4+0. Haha.
Vad fjöntigt det kändes att skriva det haha.
Det kommer jag inte göra om.

Eftersom min mens e lite konstig å kommer på dag 30-36 så vet jag inte när jag kan testa mig, men som senast om en vecka tror jag. Men ååh en vecka :(. såå lång tid

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är ett bra tecken att du är trött som sagt! :)

2012-04-13 @ 14:36:14
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Det måste ju börja någonstans :P hihi ! .. Min tjejkompis testade postivt på bim - 5 så börja du testa när du vill , allt hänger på hur mkt hormoner man hunnit få , vissa får massa tidigt och känner man också av symptomer så brukar man ha mkt hormoner tidigare :) . Lycka till !

2012-04-14 @ 08:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0