"Mamma sör"

God middag!
Idag e det vab som gäller.
Linnéa va snuvig och lite varm i fredes när jag hämtade henne på dagis, men i helgen har hon bara varit förkyld.
Men tyckte det va bäst att ha henne hemma idag med.
Glömde dock att ringa jobb igår (eftersom jag va trött å lite efter, för vi festa i lördes).
Som vanligt får jag dåligt samvete när jag ringer å vabar eller sjukar mig, jag vet vilket helvete det kan va på jobb ibland. Men va 17 ska man göra?

Men självklart har Linnéa sån energi idag, så det blir inte mkt vila för henne.
Just nu sover hon middag iaf, sen måste vi gå å posta ett paket och handla lite till middagen ikväll.
De har en cirkus en liten bit härifrån, så vi ska gå förbi där å se om de har djuren ute idag.
Som sagt så älskar Linnéa djur.
Vi sprang runt här i morse å lät som en häst å ett får, det tyckte hon va jättekul.

Busungen klättrar upp på v-rumsbordet å kollar på tv, å jag blir helt nervös å säger att hon inte får stå på bordet, till min förvåning förstod hon mig å klättrade ner igen :O.
När vi lekte på hennes rum, satte hon sig på sin cykel å peka på handtaget å säger "Mamma sör". Hon ville att jag skulle köra runt henne.. aww mitt hjärta smälter när hon pratar! Att hon förstår så mkt, å pratar så pass mkt gör mig helt varm. Helt klart den bästa åldern nu!
Alla åldrar har väl sin charm, men just nu kommer det nya saker hela tiden, plus att hon har, bara på ett halvår, utvecklats från bebis, till en liten flicka!!

Nu e det snart dax för lunch (spagetti och korv, linneas favoriter).
Hoppas du blev glad Linda!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0