waaadaaaaaaaap!

Hej å hå!
Jag lever fortfarande, även om jag e lite off här i bloggen!
Det e så mkt som händer nu med flytt å grejer!
Hemliga sådana :)!

Vi har hunnit fira både min å Mickes födelsedag!
Fick superfina presenter!
Presentkort på IKEA (som vi redan handlat upp haha), presentkort på kroppsbehandlingar (som jag inte bestämt mig för vad jag ska ta) Presentkort på H&M och biljetter till SkåneDerbyt mellan malmö-helsingborg den 24 maj!
Ska bli såå kul!

Längtar ngt fruktansvärt efter flytten.
Vi bor i en flyttkartong och det e sjukt drygt. Det blir inte rent hur mkt man än städar!

Denna veckan har jag varit hemma på vab eftersom Linnéa blev förkyld i söndes och sen blev även micke sjuk å sist men inte minst så blev jag sjuk.
Men idag känns det bättre å jag ska jobba helgen!
Micke ska springa Lundaloppet imorron så Lilli ska sova hos sin farmor från lördag till söndag.
Imorron kväll ska Micke å jag ut å äta, bara vi två.
det ba längesen!

Nästa helg ska jag, min mamma å min morbrors fru på SPA!
Blir inte så mkt spa då behandlingarna va slut, men jag hann iaf boka en ansiktsbehandling :).
Så vi ska bara njuta av friden, barn- & manfriheten och bara umgås!
Ska bli mysigt!

Nu sussar mina älsklingar å jag ska ta tag i dagen å fixa i köket!
Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0