Jauhau!

Idag har jag minsann varit ledig :D.
Så vi har varit i Lund ett par timmar å gått på stan å så.
Liten mysig stad!
Dock kan vi inte gå med vår vagn där, de har ju kullerstenar i helastan, å det e inte så bra för stackars Lilli!
Så vi får ha en med bättre stötdämpning!
Efter vi gått där ett par timmar tåg jag å Linnéa tåget till Triangeln å Micke körde å jobba.
Har inte åkt citytunneln innan så det va en liten premiärtur idag :).

Jag köpte som vanligt kläder till Linnéa!
Blev ett par skjorts å en tröja!

Sen åkte vi hem å åt, å sen gick vi ut å gick en stund!
Nu ligger sessan å sussar gott.
Hon somna med flaskan i munnen! Hehe
Händer inte allt för ofta längre!

Så nui sitter jag här med mitt halsont å dricker bubbelvatten och sneglar på nyheterna ibland.

Längtar till på Lördag. då ska vi ääntligen åka på SPA!
Hoppas det e lika fint väder då som nu, så man kan sitta ute å dricka vin å få lite färg :).

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0