2 veckor å 2 dagar!

16 dagar kvar till flytten!
Ni anar inte som jag läängtar :).

Ett par varma dagar e förbi..
Hoppas på måånga fler.
men gissar på att det regnar imorron.. de lova  regn å åska idag, men det har man inte sett skymten av!
Vilken tur :).

Idag har jag jobbat!
Hämta Lilli på dagis.. Såå skitig hon va i ansiktet. Hon hade nog tagit sig  ett dyk i sandlådan :).
Men ju skitigare man e, desto roligare har man, inte sant!?
Får ofta höra av mor min att jag också alltid va skitig!
Självklart! Man måste visa alla hur roligt man haft :).
Efter jag hämtat henne åkte vi hem till mina föräldrar.
Nu sitter jag här å glor, å fisen har somnat!
Vet inte vad jag ska hitta på för skoj imorron.
Blir nog gården med Stella å hennes flickor efter dagis å jobb.
Å så ska jag äta lax med blomkål som nu e min diet!
Ja,ska alltså inte äta samma varje dag, utan ska växla mellan kött å lax.
Ingen potatis, pasta, bröd  eller andra kolhydratbomber!
20kg ska väck på 11 veckor!!


Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0