Söndag!

Då var det söndag igen.
ÅH!

Igår skulle mina föräldrar komma hit å äta å kolla på melodifestivalen.
Så jag å Linnéa gick en promenad till Netto å handla lite, men de hade inte allt jag behövde så jag gick bort till Konsum också.
Micke va å fiska å Harasjömåla, så det va Mamma & Dotter-dag igår :).
Va så underbart väder, man kände våren.  men idag e det samma jävla höstväder igen...
Lite efter sex dök mina päron upp, då käka vi Jalapenobiffar, potatis, pepparsås, sallad och vitlöksbröd. Å så blev det god dricka till det.
Linnéa fick sina egna biffar utan jalapenos och hon mumsade i sig det.
Till efterrätt blev det Citronformage med lakritsströssel på. GOTT!

Linnéa somna ungefär kvart över åtta å idag vakna hon samma tid (fast på morronen dooh).
Det va riktigt skönt med "sovmorron".
Nu sitter vi å väntar på samtal från Stella, om vi ska sticka till Andy´s eller om Micke, jag å Lilli bara ska ta en promenad.
Blir sjukt rastlös här hemma.

Har inte orkat lägga in bilder på datorn, så idag blir det inga bilder.
Hoppas ni har/har haft en trevlig helg!

Haj å ivaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0