Snor!

Båda mina älsklingar ligger å sover, en av de får snart vakna så hon kan bada innan vi går till banken!
Hon har typ snor överallt. Håret e mysigast! Helt stelt.
Stackarn.
Jag har också blivit förkyld nu. såklart!
Men jag låter iaf inte den rinna ner i munnen...

Ser att det e bajsväder idag.. regn regn regn..
Var e soolen BUUUHUUU!

Längtar tills den 14 Maj, då vi ska på SPA!!
Ska bli så skönt att bli lite omhändertagen :).
Har bestämt mig för att ta Klassisk svensk massage och en ansiktsbehandling!
Åh vad skönt.
Detta blir min födelsedagspresent från Micke :).
Snällt va!

Nej, om jag skulle göra mig själv lite iordning!

Have a nice day!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

usch har ni också blivit dåliga??

någon som har smittats i lördags tror ja.

det är jättemånga som blivit förkylda :(

man själv kan ju stå ut men dom små :( usch!!

<3<3<3 krya på er!

2011-03-25 @ 22:48:22
URL: http://www.emmaje.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Det är ju snällt att du inte låter snoret rinna ner i munnen på henne skrattar Åhh vad skönt med spa det hade jag också behövt. Vilken lyx bejb.

Ha det skönt o ps idag är det sol sol sol !!

Kramar

2011-03-26 @ 10:12:12
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Tiselisen

Hejsan!

Jag har följt din blogg i ca ett år och tycker den e skitbra!! Därför skulle jag gärna vilja ha lösen till din låsta blogg...eftersom det känns som att jag känner dej =)... Jag har aldrig kommenterat...men jag läser allt du skriver =)

Mvh

Tiselisen

2011-03-26 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0