Sjukstugan= GONE! för denna gången...

Hejhopp!

Dagis å jobb imorron!
ÄNTLIGEN!!

Har inte pallat uppdatera så mkt nu när jag varit dålig!
Men nu har febern släppt men istället har jag fått bihåleinflammation!
Men det får jag leva med. Får äta alvedon ett tag till.

Dessa dagarna har inte bjudit på särskillt mkt, då vi mest legat på sofflocket om dagarna.
Micke har sovit på soffan då han hostat som en tok, för att inte väcka lilli!

Satt för en stund sen å la in alla papper som hade med graviditeten och förlossningen osv i pärmen som Linnéa ska få sen när hon själv ska ha barn.
Även mitt bvc-kort ligger där så vi kan jämnföra mig med henne och som hon kan jämnföra med sina barn sen :).
Lappen från första ultraljudet hitta också in i pärmen där det står: 80% Flicka.
Eftersom Micke inte ville veta könet från början så bad jag bm att skriva det på en lapp. för jag ville veta.
Fick tårar i ögonen..
Min lilla flicka har blivit så stooor!

I fredes hämta vi vår bil :).
Hon e verkligen fin.
Värsta Limon jämnfört med den gamla :).
Men när vi skulle hämta den så visa det sig att den inte blivit besiktigad när den skulle, så det va körförbud på den.
PLUS att den inte gick igenom besiktningen.
Så nu ska bilen strax hämtas efter att fått bytt spindelled och massa annat, å så ska den vara ombesiktigad!

I lördes va vi på 7årskalas hos mina kusiner!
Ingen av oss va särskillt krya, men vi överlevde och åkte hem lite tidigare för att få ny antibiotika till Linnéa som bara kräkte upp kåvepeninen som hon skulle ha 7 ml 3 ggr om dagen.
Den nya antibiotikan ska hon ha 3,5 ml 1 gång om dagen, å den går ner tillsammans med morronvällingen!

E så sugen på att shoppa idag!
Ska nog fråga Micke om han vill släppa av mig å stumpelumpan på burlövs center när han kör till jobb :)!

Igår gick vi in en sväng på jägersro center, för jag skulle hämta ut insulin, då blev det att vi slängde ner lite kläder till Lilli i kundvagnen!
Tänkte nu bjuda på lite bilder innan jag loggar ut!
Tjoflöjt!


Det e samma jacka på dessa bilder, man kan vända den på olika håll :)


Hon e morfars flicka, det e en sak som e säkert :)

Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

så skönt att ni är friska nu :). Inge kul med sjukdomar ! .. Vad fina kläder ni köpt till Linnea, dom var tuffa dom där leggings ;P ..

2011-03-01 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0