Lördag!

Tjena Dudes å Dudettes!

Allt väl denna lördagmorgon?
Åh det e så härligt när solen skiner.
Det blir en annan känsla i kroppen.. en mycket gladare känsla å man känner att inget kan knäcka mig just nu :).

Idag ska vi på dop!
Lilla Nicole ska döpas!
"Käre Gud, gör så Linnéa håller flabben i kyrkan så man slipper skämmas"!
Hon har varit i kyrkan 2 ggr, å båda gångerna har hon vrålat!
peppar peppar!

Har haft en hektisk vecka på jobb (igen) å därför har jag inte orken å lusten att skriva ngt för er när jag kommer hem.
Men idag tänkte jag uppdatera med lite bilder som vi tagit, så har jag iaf gjort något :).



Puss å kram

Kommentarer
Postat av: emma

ja linnea behövde inte göra ljud ifrån sig det skötte min sessa fint själv!

linnea behövde inte hjälpa till idag :P

2011-03-19 @ 23:00:22
URL: http://www.emmaje.bloggplatsen.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Så fina bilder :).. Är så avis på er kamera hihi :D ..



Hoppas Linnea inte skrek i kyrkan igår ? :P

2011-03-20 @ 07:49:20
Postat av: Linda

Som du vet så är jag en av dina trogna läsare;) men jag vet inte om jag får ta del av det lite mer privata:P men kan alltid chansa=)

Min mejl är isåfall [email protected]

Självklart ger jag inte ut ditt lösen till någon, vem det nu skulle vara till,hehe.

Ha det bra! Kram

2011-03-20 @ 21:18:18
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0