Blockad!

Jaha.. måste ta mig till banken så de kan låsa upp min internetbank-dosa.
Den hade Linnéa så roligt med å slog fel pinkod 3 ggr.
Kul när det e så nära räkningdax..
jaja, sånt man får ta.

Idag kände vi inte för att bara sitta hemma å glo (trots Linnéa e förkyld å har fått öroninflammation igen), så körde vi ut till Pildammarna å matade ankorna (fiskmåsarna), sen gick vi till mobilia å köpe en ny mössa till lillfisen.
en riktig vårmössa.
Å hon e såå söt i den.
Lägger in bild imorron om jag hinner.

Sen käka vi på donkan, där Linnéa åt lite pommes.
Gav henne lite av min coca för hon skulle smaka, men efter massa fula miner kom det en kaskadspya rätt över bordet.. haha, hon gilla nog inte det :P.
Sen körde vi hem så hon fick sova en stund innan jag å Linnéa tog bussen till värnhem för jag skulle hämta ut lite saker till min blodsockermätare på apoteket.
Så va jag tvungen att gå inom H&M för att se om de hade en klänning som jag kollat in, men icke.
Så det blev lite klämmor till mig å till blommorna här hemma.
Å en dagismössa till Lilli, som e lite tunnare nu till våren :).
SEEEN tog vi bussen hem till mamma där vi käka tortellinigratäng och drack kaffe innan Linnéa blev trött så vi fick bege oss hem igen.

Nu sitter jag här å lyssnar på Lilli som hostar hela tiden :(.
Hoppas hon får sovit inatt.
Jag med, som ska jobba imorron....

Katten löper fortfarande och så fort jag råkar andas lite för högt, höjer hon på rumpan å kolla på mig..
Tror hon e lite tänd på mig faktiskt.
Men den kärleken e inte besvarad från mitt håll, jag önskar jag bara kunde trolla bort henne!
Sjukt jobbigt!!!

Visningen igår gick inte så bra.
Ingen av de 2 som va här ville ha den.. konstigt med denna hyran.
Hade jag inte varit så desperat hade inte jag heller tagit den.
Men det e inte mitt problem om de inte får den uthyrd till 1 juni.

Nu ska jag ta mig ett glas Påskmust å luta mig bakåt en stund innan jag också ska lägga mig å dreggla på min kudde!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

kommer ni ha trädgård o så där? ska bli spännande o se :) <3

2011-03-24 @ 16:26:31
URL: http://www.emmaje.bloggplatsen.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Hahah Miranda har också låst både min och Mathias dosa ett ex antal gr när hon var mindre ... dessa busungar ^^, ... Du säg till om du har tid och lust att traska i bejjan någon dag ;)

2011-03-25 @ 07:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0