Skrytmaja!

haj po er!
Har varit rätt frånvarande den sista tiden, å lovade ju er bilder på lägenheten, MEN då vi inte vill att utomstående ska avundas (haha) å vilja stjäla vårt hem, så har vi bestämt (jag å micke) att jag endast kommer visa bilderna i min låsta blogg
http://viddinsida.blogg.se/jessicastankar

jag hoppas ni förstår!

Vi har iaf kommit helt i ordning, saknas dock gardiner i köket ff, men jag har ingen ork att kolla på gardiner.
Jag vill bara njuta nu!
Ta det lugnt å bara va :).

Det har inte hänt särskillt mkt sen sist.
Vi har fixat å donat, å självklart jobbat!
Umgåtts med vänner och familj.
Lekt massor med Lilli, som nu springer som en tok. Tror hon e tillräckligt stor för att klättra upp på stolar, bord, soffor, ja you name it. Här e iallafall full tjohej här hemma!
Hon pratar massor å allting e för tillfället "BA" som e Bamse egentligen.
Hon säger "Hej" till alla man går förbi och slänger slängkyssar ibland.
Hon ÄLSKAR banan.
Hon brukar stjäla en banan i fruktskålen å komma till en å säga "Naa". Då vill hon man ska skala den.
Om man pekar på en vagn å frågar henne vad det e för ngt så säger hon "vroom vroom". Micke som lärt henne att hennes vagn e en racervagn som säger vroom! Haha!
Man kan lära de allt.
Hon har blivit så stor.
När hon träffar sin kusin Anton, ger hon honom ett x antal kramar å klappar på honom.
Lite svartsjuk blir hon om hon inte får lika mkt (eller mer) uppmärksamhet som Anton under en stund!
Det blir roligt när hennes lillebror kommer :).

Nix, nu ska jag fixa lite med bilder, sen ska jag kolla på "Livet på BB" med en skål minimorötter :).

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0