SEMESTER!

Tjo flöjt!
Imorron e sista dagen innan semestern!
Fast jag e sjuk å fick gå hem från jobb igår, så räknar jag inte det som om semestern börjat förrän imorron kl 16.01!
För jag e inte hemma frivilligt!
Börja med att jag fick ovanligt ont i mina knän, har haft problem med de som jag kom tillbaks till jobb efter mammaledigheten. Det gjorde så ont så jag knappt kunde ställa mig upp från sittandes.
Sen kom febern som en slag i nacken.
Så jag fick åka å hämta Lilli på dagis, sen ta mig till värnhem där micke hämta oss.
När vi kom hem, så sov jag resten av dagen.
Kunde inte röra mig så ont jag hade i kroppen å speciellt knäna. Fick ont i de även när jag låg stilla.
vet inte om det e inflammation eller vad det e med mina knä.
Men iaf, så tror jag det e vädret som gjort detta.
Har fortfarande ont i halsen. Men det blir man inte av med lika lätt.

Imorron skulle vara Lillis sista dag på Bulltofta förskola, men eftersom jag e sjuk så ska hon inte va där hela dagen.
Utan vi ska åka dit med glass till barnen å fröknarnaoch säga hejdå!
E verkligen nöjd med tiden hon varit där.
Så det e synd att lämna den förskolan.
Hoppas på att Saltkråkan här i Lund e lika bra!

jaha, va ska hittas på på semestern då?

* Johan, sophie, anton å mina päron på middag 16/7
* Tyskland 20/7
* 60årsfest 23/7
* Namngivning för Anton 24/7
* Neonataluppföljning 4/8
* Öland 4/8 - 7/8
Å så ska vi måla om i vårt sovrum och i Lillis rum, sen blir det en tur till Ullared, å lite dagsutflykter :).
Kommer bli en suveräään semester :).

Hoppas på att jag kan få tillbaks blogglusten nu under semestern!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan å längta tills imorron :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0