På bättringsvägen!

Ja, jag blev såklart dålig igen i onsdes när vi körde till tyskland.
Men jag överlevde å vi blev 33 flak rikare, varav 2 st va till min bror å hans fru, 3 till mickes syster å 1 till mickes mamma. Köpte bara 3 baginbox-ar, 2 vita viner å ett rosé som va till mamma, två flaskor Sangria till mamma å en flaska med ngt konstigt i. vet inte vad det e för ngt, men det ser gott ut iaf.
Å så godis såklart.

Linnéa va på Tosselilla med sin farfar, farmor Annett, faster, farbror å några till.

I torsdes va vi ute å köpte namngivningspresent till Anton och present till Sofie & Jocke som ska ha 60 (30 + 30)årsfest idag. Ska bli kul. Men blir nog inte så mkt dricka för oss idag. Eller iaf för mig, sjukdom å sprit e inte en bra kombination.

Måste bara skriva att det e hemskt detta som hänt i Norge.. Hur e en människa funtad, som kan göra så?
det borde va tillåtet att stena å plåga ngn som gjort såhär.
När ngn tagit en annan människas liv, så borde den personen också förlora sitt liv. De får sitta i fängelse ett par år, sen åker de ut för gott uppförande efter typ halva tiden.. Förstår mig inte på dessa lagar. Vem kom på ngt så dumt?
Vilken människa kan inte spela teater och sen flippa loss igen?!
Förjävligt!
Tänker på våra Norska grannar!!


Det har inte hänt för mkt denna första semestervecka..
Nästa vecka ska vi till Ullared å shoppa loss ;).
Veckan efter blir det Öland å sen vet jag inte :P.
Vi tar det som det kommer!


Linnéa med sina bästisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0