Gokväll!

Tänkte överraska er med lite bilder idag:


Lilla trollet gungeligungar!

Provar peruken (?) på Sibbarps marknad!

Mina päron, Micke å Linnéa på sibbarps marknad!

Picnic i skogen med svärmor, svägerska + pojkvän, micke å Linnéa

Leker!

"Modellar"

Svägerska + sambon Jocke (+ bebis i magen) på deras 60årsfest!

Jag å min älskling <3

Gräva e kul!


"Städa lite här"

" å städa lite här"

"Och så lite här"

"Men sluta följ efter mig då mammaaaaa"

Linnéa Schumacher!

Har färgat tillbaks håret till färgen som jag färgade sist, men som blivit blekt av solen som en gång visade sig!

Byggde naglarna för första gången igår! Har inte känt att det varit lönt eftersom jag jobbar med det jag gör!

Köpte en lite varmare jacka till Lilli nu när hösten snart kommer.


Det va med bilder som jag orka ladda upp idag!
Kul att se att folk går in å kkollar om jag skrivit ngt, fast jag oftast inte har!
Förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0