Tråkigt!

Tycker det e så tråkigt att det går tillbaks till det normala igen!
Har varit så mysigt å kul att ha Micke hemma!
Som tur e så jobbar han dag nu måndag, tisdag & Onsdag.
Så man får iallafall se honom på kvällen!
Men om en månad så kommer vi bara ses på mina lediga dagar i veckorna (max 1 dag) och på helgen!
Kommer bli konstigt!
Men vi lär inte tröttna på varandra iallafall!

Längtar tills på söndag då vi ska kolla på lägenheten!
Hoppas vi fastnar för den lika mycket som för radhuset.
Nu när vi kollat på bilderna ett par ggr så e vi fast, så hoppas den e lika fin i verkligheten!
Har pratat med Lunds kommun angående dagisplats, å vi kan skriva in henne redan idag (senast 28 februari) å sen får vi en plats i augusti.
Så ska sätta mig å skriva in alla uppgifter och skicka iväg, så vi har en plats, å jag slipper ta ut fler mammadagar.
De har jag tänkt spara å ta ut lite då å då, har över 200 dagar kvar, så de ska nog räcka tills hon blir 8 :).

Va ute å shoppa igår å gick förbi Polarn & Pyret å kom på att Linnéa fick presentkort därifrån i julklapp, så jag gick in där å köpte 2 långärmade tröjor, en lila och en svart, en randig body och byxor i samma färger å mönster och ett par lila strumpbyxor!
Har aldrig handlat i den affären innan, då jag tycker de e svindyra, men det blev ändå rätt många plagg för 445:-.
Jag hitta även ett par jeans till mig och en tröja!
Orkar inte ta bilder så ni får fundera fram hur ni tror de ser ut haha!

Nu vakna lillfisen där inne, så hon ska få lite yoggis sen ska vi ut å promenera!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Instämmer att det är riktigt tråkigt när ledigheten går fort förbi. Man vill kunna vara ledig mycket tillsammans !! Men som sagt ni lär ju inte tröttna på varandra. Kul med nya kläder, du får visa kläderna här sen !! Kram

2011-01-03 @ 15:35:06
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0