Sjuk!

Kan nästan sjunka till en förkyld mans nivå!
Huvudet dunkar, näsan e täppt, men förkylningen vill inte riktigt bryta ut!
Har undertemp igen på 35.9!
Å bättre blir det inte när Linnéa springer omkring å gapar!
Det ringer i mina stackars öron!

Har varit en runda på jobb å fick pratat snabbt med chefen, å jag hamnar på Segevång i hemtjänsten!
Innan jag gick på havandeskap fick jag en tjänst i Minnes Teamet (ett team som endast har hand om dementa personer)! Men den tjänsten har de gett bort till en annan tillsvidareanställd undertiden jag varit ledig!
För jävla dåligt.
Jag sökte till det teamet för jag ville jobba med det. Vi var några stycken som blev utvalda, å nu får jag va i den vanliga hemtjänsten, dessutom på mitt område där jag bor.
Inte schysst!

Nu har Micke stuckit till jobb å jag vill bara vila, men det går icke med en sån här överenergisk unge som jag fått.
man borde kanske dricka välling å äta samma mat som henne, så man får samma energi!?

Tänkte skissa av ritningen av lägenheten å "möblera" lite.
Eftersom det e en vinkellägenhet så kan det va lite svårt! Men jag har redan mina ideér!

Haw dejt fijnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0