Lycka!

Tjenixen på er denna mörka tråkiga kväll!

Idag åt Linnéa sin välling själv, för första gången!
Hon gjorde det en gång när hon bara va en liten pyttebebis, men efter det har hoon varit för lat för att hålla flaskan själv!
Men jag la ner henne i sängen, å gav henne flaskan, sen gick det som en dans!
Skulle även börja försöka få henne att somna själv på riktigt.
Mkt gnäll å skrik, men somna till sist! :))
Så nu sover hon gott :).
Hade det inte varit för att det kommer en film på trean klockan nio som jag vill se, så hade jag nog också gått å lagt mig! E aptrött!
Känns att man blivit bekväm av att få sova till 8 halv 9 på morronen, men bara för vi brutit lite mot "mina" rutiner som jag haft när micke jobbat, å lagt henne senare än 7 som jag tycker e lagom för att jag ska få en stund för mig själv på kvällen!
Men nu e det tillbaks igen. På riktigt!
Nu blir det ingen " semester" förrän den riktiga semestern på sommaren.
För om MINDRE än en månad, börjar jag jobba igen!
Skönt, men ändå inte.
Kommer va jobbigt att lämna bort henne hela dagarna. Men vad ska man göra när man har ett heltidsjobb (förutom att va mamma)?

Ja!
Vi va ju på lägenhetsvisning igår!
Å guess whaat!
Vi leder budgivningen!!!
Fast det e bara vi å en till som lagt bud, å imorron ska de ha visning igen :(.
Men det va inte vårt högsta bud, det kommer mera ;).
Men på onsdag får vi veta hur det går!
Jag får ju sms om budgivningen, hur den går osv.
Så kanske blir vi Lundbor till sommaren :).
Men tar inte ut lyckan i förväg!!
Håll tummarna!

Bion då!
Ja filmen va fantastiskt bra, å jag fick jäspa som en tok i slutet för att inte börja gråta.
Mannen bredvid mig hade haft ngt att prata om med sina arbetskamrater isf!
Men jag rekomenderar verkligen denna snyftfilm till er som e sugna på att snyfta lite!
Efter bion gick jag å mamma till Harrys där det blev lite vin, sen hämta pappa oss å vi åkte hem till de en stund!
Det va jättekul å mysigt att umgås med mor!!
Vi pratade om att ta en spa-weekend i början av Maj!
Å Linda M, du ville gärna följa med, så du kan ju prata med mamma, hon vet pris å så!

Imorron ska jag ÄNTLIGEN få träffa Emma å hennes lilla Nicole :)))!
Ska bli så himla roligt :)!

Onsdag ska vi till tandläkaren med Linnéa!
Haha, hur nu det ska gå när hon vägrar visa oss sina små tänder ;).

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på resten av veckan!
Får väl se :)!

Nu blir det lite tv för min del!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0