Kanelbullar!

Milo: Hon som sålde den skrev till mig vad det var för märke, men som den knast jag e, så har jag raderat mailet!
men det var ngt tyskt märke, MEN var godkänd i sverige!



Idag har jag bakat cirkus 90 kanelbullar!
Det tog ungefär 2 timmar å jag glömde bort tiden å glömde äta.
Så fick bli tre kanelbullar å kaffe till lunch! Men det gick utmärkt. De blev verkligen goda :).
Det tyckte Lilli å Micke med!

Har för en halvtimme sen kommit hem efter att varit ute å dragit Linnéa i pulkan, segevång runt!
Hon bara satt där å titta!
Trodde hon skulle börja böka å försöka slingra sig ur den, men icke. Hon va så snäll så!
Hon har ju börjat med dumheter som att ställa sig upp i vagnen å blir jäääääääääääääättesur för att hon inte får!

Men idag gick hon ett par steg själv i köket när jag baka bullarna!
Mot spisen såklart, bara för den va varm.
Men hon han inte fram till den förrän Micke kom till undsättning!
Å imorron ska  vi hälsa på dagiset som hon ska gå på!

Nu ska jag gå å laga mat (kolla på när Micke gör det) så Linnéa blir tyst och slutar gala!

Hejpåer


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Okej :)... Ja det finns så många märken , är inget märkesfreak eller så det var inte därför ja fråga utan var mest nyfiken för har aldrig sett just den modellen innan och tyckte den var jättefin :)..



Ang din kommentar , magbilden är med Keane :D ...

2011-01-07 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0