Hurra för magsjuka!

Trodde vi hade ett gammal ägg i kylen imorse, men när jag tog upp Linnéa från stolen, så visste jag var stanken kom ifrån!
Blöjan va smockfull och fy i helvete vad det lukta!
Så in med henne i duschen å spola av henne!
Hoppas ni inte sitter å äter som jag brukar göra när jag läser bloggar ^^!
Sen va det lugnt i några timmar, sen va vi på det igen!
Som tur va så höll blöjorna båda gånger!
Men inget kräkande eller ngt.
Jag e livrädd för att bli magsjuk. Har hört så många historier om folk med diabetes som e magsjuka, å de får ligga på akuten med dropp för ketonerna stiger rätt mkt vid infektion i kroppen!
Nog om det!

Ingen har budat över oss på lägenheten efter vårt sista bud som vi la igår morse!
Så mäklaren ringde mig å sa att de andra lagt sig, så lägenheten e vår :).
Idag skrivs kontraktet :).
Så i Juni e jag officiell Lundabo :)!
Ska kopiera bilder till er å lägga in här sen när jag kommit ur boxen!
ÅÅÅH ÄNTLIGEN HAR VI NÅGOT GEMENSAMT!
En hem. ett riktigt hem. Med plats. Vi slipper springa varandra i hälarna. Med egen tvättstuga.
ÅÅÅÅH vad skönt det ska bli!!!!

Vår nya nattningsrutin går fortfarande som smort!
Igårkväll somna hon igen, direkt efter vällingen!
men hon vakna vid nio å hade ont i magen å fes som tusan (ja, det vet vi ju vad det berodde på), men när jag gick in å la mig vår säng, så somna hon direkt igen!
Vakna åtta imorse, så jag e nöjd å glad!
fast jag somna närmre ett, för jag va inne på facebook på mobilen å kolla alla gamla bilder jag har där, å blev helt nostalgisk när jag såg de första bilderna på Linnéa!
Om exakt en vecka, var det exakt ett år sen hon låg där! Vilken bajsstart!
Men vilken fin tjej vi fick! Världens finaste!

Tänkte nu slänga in 2 bilder till er innan jag ska dricka lite kaffe!
hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0