Godmorning!

Tjollahopp!
Halv sju stod Linnéa å kalla på mig i sängen!
Baah, å jag som va dålig igår, va skiittrött imorse.
Längtar tills hon får eget rum så man slipper detta gälla skriket hon ligger inne med!

Igårkväll när vi lekte på golvet, så ställer hon sig upp med hjälp av bordet, sen släpper hon taget å bara går iväg.
Hönsmamma som man e så blev jag livrädd å hann knappt tänka att detta kommer gå illa.
Men hon gick bort till sin korg med leksaker å stod där å plockade.
Friden e förbi!
Nu gäller det att inte vända bort huvudet en sekund. Det går undan vill jag säga.
Änsålänge har hon inte tagit sönder ngt, men tro mig, det första blir nog dyrt!

Ska ta å ringa BVC nu och få ändrat tiden för vaccination som e på Måndag, men eftersom hon har inskolning på dagis då så vill jag ändra till fredagen ifall hon skulle bli sjuk, så missar vi inte inskolningen!
Sen skulle inskolningen börja på fredag redan, men det får jag ändra till måndag, då vi ska va hos audiologen (?), hörselkontroll nr 4, samma tid som vi skulle va på dagis!
Jaja.
Det blir nog bra.

På lördag blir det 1års kalas för Linnéa!
Jag har fortfarande inte hittat ngn present.
Vill köpa en gunghäst i trä, så jag kan skriva hennes namn å 1års dag på den.
Så det blir ngt speciellt.
Hitta en på Emmaus (loppis), men köpte in den då, så nästa gång jag va där så var den borta.
Nu e jag där varannan dag för att se om de fått in ngn ny!
Typiskt. Varför köpte jag inte den när jag såg den?

Idag ska vi handla kakor å ingredienser till kalaset.
Ska ju göra våra egna tårtor.
Hahaha, ska bli kul å se hur de kommer se ut :P.
Igårkväll fick jag ett ryck så jag å Linnéa gjorde muffins.
Ja, Linnéa va inte så mkt till hjälp. Hon sjöng mest för mig.
Men när hon fick slicka på skeden med chokladsmet på, så sa hon bara Mmmm.
Sen blev det badet för hennes del å sen bums ner i sängen!
Tänkte bjuda på lite bilder nu;


Till hennes kalas!

Nybadad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0