Godagens!

Eller, ja.

eftersom jag va så generös igår å gjorde tre inlägg, så blir det en kortis idag!
Tänke egentligen bara dela med mig av två bilder som jag precis suttit å pillat med lite!

Idag fick jag sova till halv elva!
Vilket va lita för länge. har varit lite seg i huvet idag!
Men jag klagar inte. Den va en sovmorron som ska räcka en vecka fram nu :)!
medans Micke körde till sin lägenhet gick jag en sväng på Mobilia. Bara för att kolla vad för skit som fanns kvar på rean.
Bara skit!
Men det blev en bolero till Linnéa som hon ska ha på sitt kalas tillsammans med sin Prinsessklänning som Micke köpte till henne :)!
När vi kom hem va klockan nästan fem, så vi gjorde middag, å det blev kycklingsallad med vitlöksbröd.
Vågar nästan inte kolla mitt socker efter brödet haha!
Men jag glömde visst äta lunch idag, så det får bli lite cheez ballz :).

För att inte glömma skryta (som nu blivit en vana känns det som), så har Linnéa nu även gått rätt många steg de senaste dagarna, lite full ser hon ut, men hon e såå duktig! Det släpper snart så springer hon här å jag kommer dö av nervositet :B
Å så somna hon som vanlig (höhö) själv i sängen efter vällingen :)!

Nu ska jag å Micke ha lite lördagsmys å kolla ngn rolig(?) film!
Hoppas ni haft å har en mysig lördagkväll!
Pusspåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0